Thursday, April 29, 2010

Jadual yg GILA

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

26/04/2010 - isnin,aku masuk kerja pkul 11pm - 7am.(kire balik hari selasa la kn)
27/04/2010 - selasa,aku masuk kerja pkul 3pm - 11pm.(baru balik 7am pg kerja balik 3pm hari yg sama)

hari isnin tu abg yg selalu dgn aku die tkde,die amek cuti.nk pg temuduga polis.so aku kerja dgn abg lain.abg dari esso pasir gudang (boss aku ade 2 esso,satu dkt pasir gudang,satu dkt larkin).abg yg pasir gudang ni cover abg yg cuti tu.die pon baru balik kerja sbenarnye.then tros datang larkin dari pasir gudang utk cover abg yg cuti tu.dh tu esknye (selasa) dia kne masuk kerja dkt pasir gudang pukul 9am.dh la balik pkul 7am dari larkin,pkul 9am nk pg lagi kerja kat pasir gudang pulak.haha ! mmg rabak la abg tu.kerja dgn abg yg ni mcm kurang sikit.agak boring.tk byk bnde yg diborakkan,nk borak pon mcm tkt2 je.tgk muke mcm serius je die.die pon tk byk bebel2.layan msg die je.pastu pagi2 dlm pkul 6.30am,abg yg cuti tu die datang esso.die nk pg temuduga dkt IPK Depoh.die singgah jap kat esso tu.tayar die pancit,kesian die.die pg pam jap,boleh la utk buat smpai Depoh tu.dh tu die cite,lepas smpai kat Depoh tu,die turun motor je."kleprakk" tumit tapak kasut dia terkopak.huhuhu ! tros die pnjam org yg dh habis temuduga.org tu kasi free,tp saiznye tk ngam,ketat (org tu tk terplih).akhirnye,die dapat,diterima.mcm2 la die cite mase temuduga tu kne buat.

hari selasa tu,stock air sampai.air susu (mcm HL,Ducth Lady,mcm2 jenis susu lagi lah).aku smpai2 je,akak tu ckp "syahmi sttle kn depan dulu,buat ape yg patut dh tu buat chiller,air dh smpai".aku pon buat la kat depan dulu,sapu2.chck air dkt tong.dh tu aku masuk,aku topup la air yg baru smpai tu.pnt siot.tunduk2,bongkok2,tonggeng2,cangkung2.dgn sejuknye lagi.buat punye buat,pkul 7pm baru siap,tu pon +relax2 jap +mkn2 jap +mngular2 jap.hahah ! mate aku dh rabak gile.aku pnt gile dh.tkbleh hndle,dh damn gile.haha ! ade eye back (btl ke eje),mate merah,kepale berat,pejam mate berpusing je rase kepale otak ni.hahah ! akak tu berbual dgn aku pon aku sembat tido (terlelap).bile la nk pkul 11pm ni,aku asyik pg 11pm je.nk balik.ahahah ! last2 tibe masenye,aku caboottttt ! balik dgn sukanye.segar sikit la mase balik.hehe.dgn lalok2 sikit tu bawak motor smpai rumah.smpai rumah lepak jap,mandi.tros berlayar ~ mlm tu giliran izzul pulak kerja dgn abg pasir gudang tu.hahaha ! die dh belajar jd cashier seh dgn abg tu.bgs2 :) dan hari rabu aku masuk mlm balik :( sbb izzul cuti,lepas mlm dh tu petang dh tu mlm balik.hadoi !


sekian terima kasih.