Monday, April 19, 2010

Kerja Kerja Kerja

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

Berita yg menyakitkan jiwa raga dan badan.haha ! minggu ni shift yg aku dapat adalah sepanjang minggu MALAM ! Ohhhhhhhh ! tidakkkkkkk ! hehehe.nmpaknye terpakse la aku jd burung hantu ataupun kelawar yg berjaga dimalam hari.hehe ! off day tktau lagi hari ape,harap2 hari org lain bekerja la,isnin - jumaat.hehe !

Pasal kerja kat situ,at 1st,aku rase mcm nk berhenti sbb rase mcm tkde life kat kerja tu.tk enjoy ! hehe.mcm murung je.suasana suram.tp mkin lame,aku rase mkin best pulak kerje kat situ.mane tk nye,aku asyik merepek dgn akak2 kat situ.heheh ! kejap2 ade je bnde nk di-repek-kan.keje aku melepak je.ahahha ! tp tk la melepak sepenuh mase.ade la aku dduk kat depan tu,sapu2 sampah.buat2 ape yg patut.cuci2 tandas kat dlm ke.hehe.klu dh tkde keje,smue ok je.aku masuk dlm,merepek dgn akak2.heheh ! dh masuk minggu yg ke-3 aku kerja.aku nk ckup kn 1 bulan ni.nk tgk mcm mane,klu boleh pg,aku go on lagi dgn kerja ni.akak kitchen suka kasi aku mkn.hahaha ! die kate,adik lapa ehh,sian diee. ! hahah,siot je akak ni nganjing aku.heee,jd ! aku rase minggu ke-2 ni minggu yg best dari minggu pertama,harap2 minggu ke-3 ni jd mcm tu jugak la yeee !


sekian terima kasih.