Saturday, April 24, 2010

Tidak Malu :)

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

Sedang aku mem-busy-kan diri aku melayan kwn aku yg datang kat rumah aku td,sambil2 tu aku msg la dgn fiefie aku (mane boleh lepas dari ber-msg kn syg ? hehe).die ckp die tk suka beberapa "org" dkt FB tu.sbb puji terlalu memuji mcm tkde "kemaluan" (niat sebenar ayat = tktau malu).ada org add fiefie aku,so mcm biase,fiefie aku ni akan approve dgn sebab,hehe.sbb dia org yg add tu adelah salah seorg dari mutal friend die.so tk kesah la kn (klu tk knl tkde maknenye fiefie nk approve kn syg ?).dh add,si peng-add ni pon mulekan lah perbualan yg tk masuk akal dia tu.at first,if just comment nk puji ckp "awak comel" ke "awak cantik" ke ckup la kan (lagi pon ko tu baru je add la soyal).ini tk,dh ckp "awak ayu lah" then nk tnjuk photo kat mama dia pulak ?.derrrrrrrrrr ! (tiru ayat fie yg geli utk disebut).lu sape nk tnjuk2 gmba fiefie wa kat mama lu ? lu baru je add dh nk tnjuk gmba fiefie wa yg konon2nye pilihan hati mama lu ? (kecik besa je wa tgk lu bro).lu tk sedar ke ? haiyo.reti malu ke tk ? awat gatai dh nk kawin noh ? dh gatal nk kawin pg cari org lain,fiefie wa bukan tempatnye (sohai =,=).lu nk tackle bini org ke ? elakkan bini lu satu hari nnti org tackle je.baru lu tau rase die mcm mane kan.ba waw dal waw ha btl.

itu sorang ! ini ade lagi sorang,ko main gatal lagi."geram lah nk cubit2 pp awak".ehh luu lebih nmpak ? nk cubit2 pp fiefie wa pulak.lu sedap cubit lu tau ke cubit lu tu sakit utk fiefie wa ? hahaha.nk sentuh2 bini org pulak,elakkn satu hari nnti org sentuh bini lu je kn.baru lu tau rase die mcm mane.dh tu sembang pulak dia,"teringat lah kat ex i".ooo teringat kat awek lame ? lu ingat bini wa same ke dgn awek lame ko yg dh berhabuk tu ? boleh disame kn ke ? lemak ah lu.fiefie wa,fiefie wa lah.awek lame lu,awek lame lu lah.dua org yg berbeza la dol :) dh tu nk main iron2 rambut lah.ape la,nk sgt main iron2 rambut org.pg la keje kat salloon,die byk nk pkai org mcm ko tu,yg suke iron2 rambut org.grrr ! fiefie wa tk pyh iron2 ni.rambut die dh natual lawa lah.haiseh.guna angin je pon boleh.tkpyh jari.







kepade lelaki lelaki yg tktau malu tu,kat FB ade info,ape guna info ? bace la pemalas ! haiseh.ini tk,main terjah je.samdol btl.nah ! amek kau !



In a Relationship ! so tolong lah hormati org lain yg tgh ada hubungan.jgn nk kacau hubungan org je ! fiefie aku kate,please be more getle ! tk payah nk malu kan diri sendiri mcm lah all girls suka mcm tu.and even girls love to be praised,but MIND YOUR WORDS kadang2 ayat awak tu annoying and irritating GILA tau tk ? hahah ! and makes me feel like to kicking you out from my friend list ! haha.be gentle doh ~

mungkin korang kurang jelas kn dgn in a relationship tu ? meh aku jelas kn,HASZY HASNI sudah berpunya dan dipunyai oleh SYAHMI HASZY. ;) ;)


*untuk gambar click for actual size ok ! :)*

sekian terima kasih.