Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

Selamat Hari Guru kepada smua guru terutamanya guru yg pernah mengajar saya dari tadika smpai la sekolah menengah dan smpai saya dapat lesen P(guru memandu).hehehhahaha ! tanpa guru siapalah saya,tanpa guru tiadalah pengetahuan,tanpa guru kejayaan tk dpt dikecapi.sayangi dan hormati lah guru :)

Pada 16/05/2010 - 12:27am aku msg 3 cikgu (sbb aku ade 3 je no cikgu dlm hp,wakakkakak !).aku ucapkan "selamat hari guru ! teruskan kerjaya anda dgn cemerlang walaupun ank murid anda tk cemerlang (mcm saya,hahahah *gelak dgn penuh perasaan*)".ingat aku nk bg tepat pkul 12:00am,tp time tu pulak la ramai customer datang,nk isi minyak la ape la.KECOH btl.tktau ke hari guru ni.hehehehe.lupe pulak nk kasi tau siape 3 org cikgu bertuah tu.ahahahah.

*Cikgu Afzah Hanim
*Cikgu Asyura
*Cikgu Zanariah

Thanks kepada cikgu2 yg lain juga sbb mngajar saya dgn penuh ketabahan :)

-SMK Tasek Utara
*Cikgu Zairi
*Cikgu Rosli
*Cikgu Noorul Huda
*Cikgu Rosila
*Cikgu Juliewati
*Cikgu Salawati
*Cikgu Saharuddin
*Cikgu Suzilawati

-SKP SEDC
*Cikgu Zafri
*Cikgu Merry Das
*Cikgu Haslinda
*Cikgu Rahman
byk yg tk ingat pulak.hihihihi

-Tadika Kemas
*Cikgu Nisah
tktau name sebenar die,slalu just panggil Cikgu Nisah je.hehehe.


sekian terima kasih.