Friday, July 9, 2010

4 hari sebelum ke KPTM

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

20/06/2010 tarikh yang dianggap mengerikan bg aku,sbb pd hari tu aku telah jatuh motorsikal :( 4 hari lagi nk daftar sambung belajar dan aku pulak jatuh motor.huaaaaa aku dh pening dh.tp aku masih bersyukur tiada kecederan yg parah.luka2 sikit je,tp luka2 pon pedih jugak oiii ! hehe.memang pedih la,tp tu dh tk penting pd waktu tu.pedih tu no ke lapan ratus.hahah.yg penting how to get fast recovery.aku pon letak la ubat nk bg luka cepat kering,alhamdulillah sampai hari nk pg mendaftar,luka tu dh kering 70%,boleh la aku nk buat jalan kesana kesini.tk boleh jalan laju sgt.hehe.slow2 je la jwbnye.dh tu nk bengkok lebih2 pon tk boleh,sbb lebab tk surut lagi dkt lutut tu.nk naik tangga or turun tangga memang slow sikit lah.hehe.luka dh kering,tinggal lebam je ni.tu je yg buat pedih.hehe.aku pon tktau mcm mane nk kasi lebam ni surut cepat,aku letak je minyak gamat.hehe.nmpak mcm berkesan jugakk.memang pengalaman yg buruk la bg aku :( jdkan pengajaran,jgn klua lewat malam lagi.huhuh.kejadian ni terjd mase aku otw nk balik rumah lepas minum dgn kwn2 dkt dataran.ade dkt 1 u-turn ni aku pon slow la sebelum masuk u-turn (ade ke org laju kat u-turn,kalau nk drift ade la kot,aku moto je nk drift ape).aku pon buat u-turn mcm biase amek selekoh,kejap lagi aku rasa moto aku tayar belakang terserettt zooommmm tross aku jatuh.sekelip mate je.hehe.aku bgn,tgk tmpat aku jtuh tu,aku tgk dkt selekoh u-turn tu ada air sampah yg lori sampah bawak tu tumpah2.haissshhh.pengajarannn.....


sekian terima kasih.