Friday, July 9, 2010

Resign

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

31/05/2010 tarikh aku berhenti kerja.hehe.pengalaman 2 bulan aku bekerja di stesen minyak esso sangat menyeronokan ! mcm2 yg ku dpt lihat di alam pekerjaan,tp tu baru 2 bulan je.tk ckup mkn garam lagi.hehe.tp yang penting aku happy kerja dkt esso tu,kalau org lain rase tk happy die punye psl la.hahaha ! :P sedih nk tinggal kn esso tu ? ah tk pon,cume rindu esso tu je.heheh.bile ada mase terluang aku akan pg ke esso tu,borak2 dgn rakan sekerja dahulu.bestbestbest ! dgn pngalaman 2 bulan ni akan aku gunakan kalau aku nk bekerja sambilan lagi dkt stesen minyak.hehe.terima kasih kepada boss kerana beri saya peluang utk kerja mengambil pengalaman dan juga gaji selama 2 bulan tu ye.hahahah ! (yes rehat rehat tido tido free activity !!) hehe.


sekian terima kasih.