Saturday, May 7, 2011

13 MEI !

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

Ape korang fikir hah ? HAHA perkara yang lalu usah dikenang.HAHA pasal birthday si mokmokomelsijukpolok aka Haszy Hasni.HAHA ape gift nak bagi ? HAHA.yang aku tau ade dua benda je dalam kepala otak dia,ha'ah dua je,sikit kan ? bagus dia ni.HAHA == gigit jugak budak ni,HAHA awakkk,selain tu takde ke ? HEHE yang 2nd choice
tu kita mampu kot,KOT.HAHA dia mesti tak sabar nak tunggu hari ni kan.mesti tengah menari-nari sekarang.HAHA tapi apa-apa pon Haszy Hasni ni ada agenda dia tersendiri.HAHA tunggu dan lihat je la eh ! :P

HAPPY BECOMING BIRTHDAY
MENGHITUNG HARI SAYANG :)

sekian terima kasih.