Saturday, May 7, 2011

Merokok ?

Assalamualaikum,Salam Sejahtera,

Nak cerita pasal merokok ni sikit,sedar tak sedar sekeliling kita ramai yang merokok,terutamanya lelaki.aku bukan anti perokok.LOL ! bila lelaki atau perempuan merokok aku tak kesah sangat lah,biarlah dieorang.ade aku kesah ? HEHE dieorang seronok dengan cara begitu,tapi yang aku kesahnye.nak jadikan cerita lah kan,suatu hari aku telah di sms oleh Haszy Hasni,HAHA untuk membelikan makanan beliau,BELIAU lah sangat :P die nak snack plate,KFC.aku pon beli lah,then aku pon pergi hantar makanan tu dekat kedai dia,TIN TIN,KFC delivery.HAHA lepas dah bagi ape semua,Haszy Hasni pon dah bayar,aku pon nak balik lah kan.mase nak keluar guard tu,ada seorang perempuan yang berpangkat makcik atau nenek (sekiranya ada cucu) atau kedua-duanya sekali.HAHA berbaju jubah moden,bertudung,berspek hitam dengan megah,jalan macam payah nak jalan,badan dia besar sikit.SAMBIL menghembus asap rokok.aku tertanya-tanya.mana pulak datang asap rokok ni.aku pon pandang tangan makcik tu,ternyata ada sebatang rokok dan dia sedang menghisapnya ! OMG ?? HAHA. jeng jeng jeng.oh makcik yang mungkin bergelar nenek.apekah ?

sekian terima kasih.